Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Ceny hurtowe dla stałych klientów dostępne po zalogowaniu do magazynu >>>> Mój koszyk

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI

1. Dane Klienta

Imię i nazwisko

Adres

E-mail / Telefon

2. Informacje o przedmiocie reklamacji

Nr faktury

Data zakupu

Towar:

  1. Symbol

  2. Nazwa

  3. Ilość

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………

Opis wady, w tym dzień wykrycia wady

…………………………………………………………………

…………………………………………………………………

3. Żądanie Klienta (zgodnie z art. 561 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny):

  1. o nieodpłatna naprawa Towaru

  2. o wymiana na nowy Towar

  3. o odstąpienie od umowy i zwrot zapłaconej ceny*

  4. o obniżenie ceny Towaru

**Pouczenie: Klientowi przysługuje możliwość żądania zwrotu zapłaconej ceny lub obniżenia ceny Towaru, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy lub usunie wady. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie naprawił lub nie wymienił Towaru na nowy.

………………………………………

           (podpis Klienta)

Witryna stworzona na platformie